előszóként

Tesókák!

Ez a blog elsősorban önmagam szorakoztatasara jött létre. Már ha létre jött egyáltalán... :)

Elég bonyi egy 4 colos kijelzőn pötyögni és számomra nem is egyértelmű ez az egész blog téma. Elmentette-e, látható-e, v csak én látom, stb... beginner vagyok szó mi szó. 

Tehát az egész amolyan kísérlet jellegű. Most h 5 napos motorozásra adtam a fejem - egyedül - esténként Jó móka naplót írni a napi sztorikrol. Ha ezzel mást is szórakoztatok, az külön öröm! :)

Dióhéjban:

Túlteng bennem a kalandvágy ezért elhataroztam, h lemotorozom Toszkánába " Old school " módjára, térképpel, sátorral, bicskával meg egy fém bögrével. Ez egy rutinos moto-túrázónak nevetségesen könnyű feladat, nekem azért okoz némi fejfájást, meg seggfájást meg zsibbadást itt-ott. Olyan ez mint szőrén megülni a lovat. Nemtom mér, de jól hangzik, h olyan, még ha nem is... :)

Bologna-ig mindenképp el kellene jutni, (Ducati head office, mindenek bölcsője), de az időjárás aggaszt, ezért mindent feltételes módban hagyok egészen addig míg meg nem történik!

Aztán a sátrat elvetettem, m egy hangyabokányit hideg van reggelente, főleg talajmentén. :)

A jó hír, h tényleg elindultam, épp egy hotelban ülök Karintia és a szlovén határ peremén és a hajam szála sem görbült, pedig kijutott a jóból már az elején. 

Folyt. Köv. :)

M.