reggeli olaszéknál

photogrid_1411629242338_1411629466.jpg_1660x1660

Ma bőséges reggelim volt, már ami a két csillagba belefér. Hotel Guidi-ban vagyok kérem szépen!  :)

Az alsó képek még tegnap készültek Wies-ben. A hotel (családi biznisz) egyetlen vendége én voltam.

A nénike 93 évet vallott be. Azon gondolkodtam, h lehet, h 3 volt belőle, vagy az is lehet, h Terminátor! :)

Basszus amerre jártam, mindenhol ott volt. Ha az emeleten akkor ott jött szembe, 2 perc múlva a bejaratnal, aztán az étteremben... gyanús!  :)

De Jófej volt csak kicsit féltem tőle :)

Na ehhez képest most tele volt a reggelinél az étterem. 

...

Indulnom kéne, de megint rossz idő van, 8ºC.

Benézek Velencébe a Piazzale Roma-ra, aztán hajtok egészen Bologna-ig. Megnézem a Museo Ducatit aztán vagy vissza jövök a partra Ravenna irányába, vagy lemegyek Frenzébe. Az SP65-ös útról írják, h állat, meg h ott tesztel a Ducati is, de térképen nem találom egyértelműen. Majd ott elvalik. 

Ha lemegyek Firenzébe, akkor 1 nappal nyúlik a túra, de akkor lenne igazán Toszkán. Elválik...

Ma már szeretnék ebédet is enni, ha lesz net a risztórántban, postolok.

Ja, és ez a Ferrari itt mellettem, nincs nagy becsben tartva. Koszos, be vannak rozsdalva a tárcsák, itt állhat a szabad ég alatt napok óta, morzsák az ülésén, kulcstól karcos a középkonzol... mintha hétköznapi autó lenne.

Lehet, egy cserébe belemegyek, a sisakot is adom a motorral, ha picit ráfizet! ;)