Vinci után Livorno

20140927_175150_1411901732.jpg_2048x1536

Az utóbbi két napban nem igazán tudtam blogolni, de most, h vonaton ülök van időm összeszedni a történéseket. Igaz - bár számítottam rá - wifi nincs a vonaton, igy a post nem real time, amit most feltoltok azt még szombat este a vonaton potyogtem be.

Úgy határoztam ugyanis, h felpakolom a magam motorostol Livornoban a vonatra. Így volt lehetőségem egészen a nyugati partig elmotorozni és cserébe egy éjszaka alatt Bécsben vagyok. Ha "saját lábon" jöttem vna akkor kb. csak hétfőre értem vna haza, vagy már Firenzébol, vagy akár már korábban Bologna után Ravennából vissza kellett vna indulnom.

A vonaton egyébként vagy 100 motoros utazik, ebben az idényben ez az utolsó Livorno - Bécs járat. Sőt vannak még roadsterekkel is osztrákok; BMW z4, mazda MX5, hasonlók. 

Feelinges volt ahogy bemotoroztunk a vagonokba nagy robajjal. Fejekre vigyázni kellett, m alacsony a tehervonat. Van pár magyar is, ők Szicíliában mororoztak. Állítólag hosszú húzós, gyors kanyarok vannak.