vacsora olaszéknál

20140925_225246_1411680010.jpg_2048x1536

Bolognában vagyok, egeszen pontosan a Via dei Falegnami utcában. Este 22:59, vacsorazom. Eszeveszett éhes vagyok, dél óta nem ettem.

Na most már 23:28 van, jól laktam. :) igazán fasza pizzát utoljára Bük fürdőn ettem az Aurorában, de az sem volt olyan mint Rómában a Panteon mellett! Na az... pff. Vekony tészta,  sok paradicsomszósz, mesés! Ez a mostani itt Bolognaban közel olyan jó volt!

Bologna egyetemi város, pezseg az élet!

Most tényleg megérkeztem: zajos, vidám, forgalmas olasz város, scooterekkel meg igazi olasz vendéglátással!

Ma sokminden történt, de keveset motoroztam, reggel nem birtam ellenálni Velencének és ott ragadtan ebédre. Bologna viszonylag közel van, ennyit jöttem ma mindosszesen.

Vagy 10 hotelt végig jártam. Van valami konferencia a városban, ami miatt az összes hely tele van a maradék helyetm meg arany áron akarják kiadni. Végül az Il Canale*** hotelban szálltam meg. Jó hely, majd fotozok. Ahhoz képest, h satorozni akartam... kicsit bánom amúgy, mert az lett volna az igazi TRUE-ság!

Fizetek, Folytatom.