első reggel

photogrid_1411504510980_1411540972.jpg_1080x1080

Derűs napra virradtam. 7:15, felhő nyomokban sincs az égen, 6º fok. :)

Ettől tartottam, meg fogok fagyni. Fel a fejjel, reggel így fogadott a Hotel tulaj, aki egyben lobby boy, szakács, pincér, recepciós, meg ami kell:

"The Sun is coming my friend!"

Azt vettem észre, ha nem beszélsz jól németül és megszolalsz angolul, akkor már azt hiszik, h angol az anyanyelved és onnantól csak angolul szólnak hozzád. Legalábbis itt. Ez azért rossz, m angolul meg ők nem tudnak és igy elég nehéz szót érteni. Ő próbálkozik angolul de nem megy neki ezért nem értem, a németet még csak csak ertenem, aztán én meg próbálkozok németül azt meg ő nem érti, mert bénázok... mi lesz olaszoknal?? :)

Tegnap félbe hagytam a sztorit, most várok kicsit, h melegedjen az idő, addig irok pár sort.

Ma Velence, Mestre az irány, de ha bírom, messzebb megyek. Az autópályát el akarom kerülni, mert uncsi.

Szóval a tegnap. Vissza kellett fordulnom Lavamündtől. Este. 7-kor. 10 fokban. Király. 

(Fenti képen még dobozzal aztán már anélkül)