Firenze

20140926_183700_1411799389.jpg_2048x1536

Helloooo,

Firenzében állomásozom, sikerült valami netet vadasznom, de borzasztoan instabil.

Keresztben van a kép, de nem szedem le, örülök,  h fel tudtam tölteni. 

Lassan indulok tovább Sienaba meg Vincibe, meg Pizzaba, aztán Livorno.

Firenze felé tartva megalltam a 65-ös úton ebédelni egy fogadóban, ettem egy super panini-t és gyorsan foglaltam szállást Firenze külvárosában, most kivételesen tudtam, h hol akarok éjszakázni. Könnyen meg is találtam, már 16:30 körül becsekkoltam.

Olcsó volt, cserébe volt szobatarsam. Kettő is. :)

Most végre hasznalhattam a halozsakot is amit eddig úgy tűnt feleslegesen cipeltem.

Az egyik srac kis köpcös Rafael, aki német!  :) jött az exchange partneréhez, nagyon vicces figura.

A másik Johuan brazil, britteknél tanul itt meg nyaral. Ezekkel reggeliztem az imént. Networking :)

Fél órán át arról beszélgettünk, h kinek mi a nemzeti itala. Ki lettek okítva pálinkából. Aztán mikor már ez a téma kezdett unalmassá válni, akkor áttértünk az Unikumra! :)

A reggeli nem ért meg egy fotót sem...

Tegnap bejartam a várost, beleolvadva a helyi vérkeringésbe motorral.

Ennyi macskakövet még nem láttam, h roha***n meg! :)

Amig van net, postolok pár képet!