kalandos első nap II.

img_20140923_215217_1411503042.jpg_1080x1080

A zalai rész gyönyörű... üde zöld erdők, dombok, kanyarok,  jó sz*r út... :)

Kissé hűvös, szeles idő, a felhők folyamatosan a nyomomban voltak...

Nem mondhatnám, h élveztem az utat.

Bak község előtt álltam meg csomagot igazítani. Mind a két fajtát megigazitottam :)

Itt lőttem a nagy fás képet. Aztán Lentiben tankoltam, pályamatrica fel és húztam is tovább mert már 2 óra volt. Szerettem volna Lavamündtig leérni még ma.

Az autópálya rémes volt. Próbálgattam a sebességet, hogyan kényelmesebb, de 140-nél ugyanolyan szél van mint 180-nál, full egyenes út, nem motorosnak való. Főleg nem naked-esnek. "Nekifeszültem mint muslinca a szembeszélnek" :)

Maribornál átmentem osztrák oldalra mert az ottani 69-es út állítólag csúcssuper, nem lehet kihagyni. És tényleg! 

Hegyes Völgyes igazi osztrák szerpentin kis falvakkal, legelésző Milka tehenekkel, meg vigyorgó traktorosokkal. :)

Jut eszembe, Zalában egy Swift utánfutón húzott két elő sertést. 80-nál vígan makkoztak a tesók a futón! :)

SZóval én meg vígan előzök a 69-es út első kilométerein, mikorcsak érzem ám olyan 120-nál, h dadog a motor, mintha gyújtás gond lenne, v a benzin fogy ki... de az nem lehet. Félre állok, leállitom, égett szag...

Neee....