Ducati Factory - Bologna

img_20140925_235256_1411715170.jpg_1080x1080

4 körül értem Bolognaba. Bejöttem a központba probáltam tájékozódni aztán egy 10 perc múlva már teljesen el voltam veszve. :)

Félre állok, nyújtózom kicsit, egy tipik olasz digó 55-60 éves csávó mellém áll a járdán, elkezd méregetni. Na mondom, ez most kikapja alolam a motort....

Raneztem amolyan határozott tekintettel aztán...semmi...aztán....

Do you speak... félbe is szakított, dehogy beszélek hagyjál már, v vmi hasonlóval...:)

Mondom neki: ducati factory?? He?

Mutogat, katyvasz, borgo panigale, semmit nem értek, 3 perc múlva 3-an álltak körül. Két idősebb fazon meg egy 40-es. Szigorúan olaszul beszéltek csak. :)

Alig kapok észbe, már egy irodában vagyok velük 20m-re a motortól és már egy csaj is magyaráz nekem a karján egy 5 hónapos kisgyerekkel. :)

Végül a Don rám néz azt mondja:

Scooter! Follow me!

Úriember volt, elnavigalt a gyárig. Mi volt az első, ahogy ráült a robogójára? Rágyújtott bmeg! :D

Ezek a motoron is cigiznek. Ahogy látom aki egy kicsit is olasz, az bagózik! :)

Na hát aztán egy gyenge 80-100-as tempóval cigizgetve végig száguldottunk a városon és végre oda értem! ;)

Pazar hely. Nekem legalábbis... :)

Folyt. k.